تصفیه زینود

معرفی دستگاه های تصفیه آب و افزایش دانش شما از آنها

تصفیه زینود

معرفی دستگاه های تصفیه آب و افزایش دانش شما از آنها

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب مخزن دار

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب مخزن دار

دستگاه های تصفیه به روش اسمز معکوس به دلیل اینکه دارای خروجی کم از سمت ممبران هستند، و برای تامین فشار مناسب آب خروجی، برای این دستگاه ها یک عدد مخزن تعبیه شده تا آب تصفیه شده در آن ذخیره شود و در زمان نیاز با فشار زیاد از مخزن خارج شود. این مخزنها تحت فشار هستند و فشار هوای درون آنها آب را با شدت به بیرون میفرستند. دستگاه های فیلتراسیون به دلیل آنکه ممبران ندارند و به روش اسمز معکوس آب را تصفیه نمیکنند هیچ مخزنی ندارد.

تفاوت تصفیه آب مخزن دار و بدون مخزن:

1-در دستگاه تصفیه آب مخزن دار ، همیشه حجم مشخصی از آب تصفیه شده در دسترسمان خواهد بود و نگرانی از بابت کمبود آب و اتلاف وقت نخواهیم داشت. در صورتیکه در دستگاه بدون مخزن ، اینچنین نیست.

2-اگر در مواقعی آب شهری قطع شود ، به دلیل وجود مخزن آب شرب در اختیارمان خواهد بود.

3-اگر برق دچار قطعی و دستگاه خاموش شود ، آب تصفیه شده در مخزن برای مدتی وجود دارد.

4-اگر دستگاه تصفیه آب مخزن دار را استفاده کنیم ، فشار آب خروجی از شیر ، بیشتر از مواقعی است که دستگاه بدون مخزن باشد.

5-وجود پمپ فشار در نوع مخزن دار سبب می شود که فشار آب را بتوانیم تنظیم کنیم.

6-دستگاه تصفیه بدون مخزن ، معمولا از فیلتراسیون ساده (اولترافیلتراسیون) برای تصفیه آب استفاده می کنند . منظور از فیلتراسیون ساده یعنی اینکه جداسازی مواد و پاکسازی آب به طور ساده تر و بدون عملیات 6 یا 7 گانه به روش اسمز معکوس ، انجام می گیرد. به همین دلیل ، سرعت بالاتری دارند اما دقت کمتری نیز در تصفیه خواهند داشت . و احتیاج به مخزن آب نیز ، این گروه ندارند.

7-معمولا دستگاه تصفیه آب مخزن دار ، چون انواع آلودگی ها به همراه املاح و ترکیبات مضر را جدا می کند ، برای مناطقی که میزان رسوبات بیشتر است ، کاربرد دارند . به طور کلی کاربری این نوع دستگاه ، به عنوان بهترین دستگاه تصفیه آب ، با توجه به عملکرد بالای آن ، توصیه بیشتری می شود.

ویژگی های مخزن تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب مخزن دار

 چون آب تصفیه شده نهایی ، در مخزن ذخیره سازی می شود ، این قسمت از دستگاه باید ویژگی ها و کیفیت مطلوبی داشته باشد . آب تصفیه شده چون خالص و بدون کلر می باشد در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی به سرعت می تواند محلی برای رشد میکروبها و عوامل ویروسی و باکتریایی شود.

مخزن مناسب ، از مواد اولیه بهداشتی و با کیفیت باید ساخته شده باشد . همچنین اگر از لایه مقاوم فلزی تولید شده باشد به مراتب بهتر از انواع پلاستیکی آن خواهد بود.

حتما اگر مخزن از پلاستیک و فایبرگلاس است ، سالی یک بار داخل آن باید شستشو داده شود و هر 3 سال به دلیل افت کیفیت ، مخزن تصفیه آب بهتر است تعویض شود.

برای خروج تمام آب از مخزن ، معمولا از یک کیسه هوا در داخل مخزن استفاده می شود تا آب را از مخزن دستگاه خارج کند ، این کیسه هم باید هر از چند گاهی شارژ شود.

بهترین مخزن تصفیه آب متعلق به شرکت های تایوانی مخصوصا تانک پک می باشد که علاوه بر کیفیت بالا و ماندگاری طولانی بدون افت کیفیت، استانداردهای جهانی مانند NSF را هم دارا است.

بهترین برند آب تصفیه کن دارای منبع

 بهترین شرکت های سارنده دستگاه تصفیه آب مخزن دار ، کمپانی های تایوانی و آمریکایی هستند . در این میان اگر بخواهیم به برندهای برتر در این میان ، اشاره کنیم میتوانیم برند سی سی کا و سافت واتر را نامببریم . دستگاه تصفیه آب مخزن دار ساخته شده توسط این شرکت ها ؛ دارای سیستم تصفیه به روش اسمز معکوس بوده ، که 7 تا 8 مرحله امکان تصفیه آب را فراهم می آورند.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آّب

- برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب ، بهتر است اول نیاز خود را برای خرید دستگاه مشخص کنید. اینکه چه کیفیتی را از آب تصفیه شده انتظار داریم . به این ترتیب میتوانید تصمیم به خرید دستگاهی بدون مخزن و با روش UF میکنید و یا دستگاهی با روش اسمز معکوس و مخزن دار .

- بهترین کمپانی های دنیا در تولید دستگاه تصفیه آب ، تایوانی و آمریکایی هستند. برای خرید بهتر است سراغ این برندها رفته و با خریدی مطمئن از نمایندگی های معتبر این محصولات ، دستگاهی مجهز و با کیفیت خریداری نمائید.

- انتخاب دستگاه بر مبنای تعداد فیلترهای به کار رفته در آنها و مراحل تصفیه

- انتخاب بر مبنای فضایی که در دسترس دارید . مدل های زیرسینکی که داخل کابینت قرار می گیرند و شیر خروجی روی ظرفشویی نصب می شود و یا مدل های رومیزی که روی کابینت ها قرار خواهند گرفت و هماهنگی کامل با سایر اجزای آشپزخانه خواهد داشت.

- جنس فیلترها و همچنین شیرآلات و اتصالات نیز از اهمیت بالایی برخوردارند.

- نوع کیفیت قطعات پلاستیکی هم در دستگاه نیز مهم می باشد.

- کیفیت مخزن تصفیه آب و جنس به کار رفته در آن که بهتر است از نوع فلزی و استیل باشد ، هم از موارد بسیار مهم است.

بهترین دستگاه تصفیه آب مخزن دار

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

برای خرید یک دستگاه تصفیه آب مخزن دار ، و یا بدون مخزن می توانید از طریق راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب و مشاوره های تخصصی شرکت تصفیه مارکت ، اقدام به خرید اینترنتی بهترین دستگاه تصفیه آب ، نموده و از خدمات و پشتیبانی های این شرکت برای بازه زمانی طولانی مدت ، بهره ببرید.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه ، این امکان را به شما می دهد که بدون صرف وقت و انرژی زیاد و هزینه های حمل و نقل ، تنها با چند کلیک ، به انواع مدل های دستگاههای تصفیه آب ، دسترسی پیدا کرده و با مقایسه مشخصات ، قیمت ها و مشاوره ها در این زمینه ، بتوانید بهترین و مطمئن ترین خرید را داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد